God morning!

Klockan ar tio pa morgonen har och jag har precis atit frukost. Snart ska jag folja med Christina och tvatta i sanna dar betal tvattstugor... Hm sant som man brukar se i filmerna. Efter det tror jag att jag ska kopa slingor for jag har varldens utvaxt som jag far panik pa. Ska forsoka fa Christina att farga det pa mig :).. Sedan blir det saklart att sola i nagon timme men det ar sa himla varmt... Igar var det 39 grader och det ar sakert sa varmt idag igen..

Ikvall kanske vi ska ner till down town som de kallar det och ga ut en snabbis. Men vi ska isafall ta det lugnt eftersom vi ska aka till Las vegas imorgon och bilresan ar 6 timmar dit. Vi vill vara pigga och glada nar vi ar i Las Vegas. Det ska bli sa himla kul!!

Ska forsoka lagga in lite bilder pa bloggen senare om det gar sa ni kan fa se hur jag har det. Vill ni det?

Kommentarer
Postat av: Magnus <3

Jaaaaaaaa! ;) Ta det lugnt med boyzen ikväll & i Las Vegas.. Hehe :P Älskareeeeeeejj!

2009-09-24 @ 19:28:54
Postat av: Åsa

Jaaa! Det vill vi. Låter som om du har det underbart där nere iaf, är inte alls lite avundsjuk..

2009-09-25 @ 08:12:29
URL: http://siiiss.blogg.se/
Postat av: Clara

Vill se bilder :D Ha det super duper bra där borta :D P&K

2009-09-25 @ 09:09:15
Postat av: Helena

BILDER, klappklappklapp, BILDER, klappklappklapp!!! hehe! Klart vi vill se pics binis! Åhh jag vill OCKSÅ!!!

2009-09-25 @ 12:16:25
URL: http://helenii.blogg.se/
Postat av: Frida

Go Sabina, lägg in bilder, Go Sabiiinaa :)

2009-09-28 @ 12:53:59
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0