Heeeeeeeey

Nu har jag varit i san sedan i fredags kvall och det ar sa underbart som alla sager att det ar! Jag har trakigt nog tappat min rost, gar runt och viskar vilket ar valdigt jobbigt. I lordags var vi i orange county pa en fodelsedags fest i ett riktigt fint hus. Det lag precis vid vattnet (typ 15 m ifran) sa det var verkligen vid vattnet.. Lance sa att huset det kostade ungefar 17 miljoner eller nat sant och att det har var deras andra strand hus, de har tydligen ett till men typ dubbelt sa stort och dubbelt sa dyrt.. Sjukt de dar de hade inte ens varit i huset, prislapparna satt till och med kvar pa alla saker.. De var iallafall ackligt rika men det som ar skillnaden har ar att de inte visar det, om jag hade sett dem pa stan hade jag aldrig kunna gissat att de har sa mycket pengar. De var jatte trevliga men de var ju valdigt reserverade. Inte riktigt sadana manniskor jag skulle vilja umgas med till vardags men det var en kul grej att uppleva och se i verkligheten. Sjalvklart glomde jag kameran men jag tog lite bilder med mobilen pa huset som jag kan lagga upp (nar jag kommer hem)..

Igar hande det inte sa mycket, vi var pa stranden och solade lite pa dagen. Sedan pa kvallen kollade vi pa tv och gick och la oss klockan nio. Vi var sa himla trotta.. Idag jobbar Lance och Christina gar i skolan sa idag far jag underhalla mig sjalv. Tankte dra ner till stranden och sola och bara ha det bra!!

Ska forsoka skriva nagot mer inlagg sen..

Tjaraa!!

Kommentarer
Postat av: Frida

WOW :) Låter skoj! Jag vill också!

2009-09-23 @ 21:11:54
URL: http://fridasfatastiskaliv.blogg.se/
Postat av: Pernilla

Skönt att du har de så bra, jobbar jag! ;) Inte ett dugg avundsjuk på solen! Själv flagnar man som ja vet inte vad!



Saknar dig!



Puss & Kraam

2009-09-23 @ 21:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0