Hejjj

Hej kompisar!
hoppas ni har det bra dar hemma, har ar det super bra. Igar var Christina ledig sa vi akte till ett kopcentrum som hette fashion valley och shoppade saklart. Det ar sa sjukt billigt har sa man vill bara handla hur mycket som helst! Det blev iallafall en hel del som fick komma med mig hem. Vi var aven forbi en butik dar de salde i.d sminket och jag handlade ett startpaket + en primer och det blev ungefar 500 svenska kronor. Helt sjukt billigt! Nar jag handlade en foundation, en rouge och tva borstar blev det liksom 1500:- hemma i Sverige. Jag ska se till att Christina far skicka sminket till mig i fortsattningen.

Pa kvallen var Christina tvungen att plugga sa jag foljde med Lance och hans vanner och satte oss vid en bar vid stranden. Det var mysigt, jag kanner dock fortfarande att jag har problem med engelskan. Eller det ar snarare sa att jag vill prata lika snabbt som jag gor nar jag pratar pa svenska och da gar det for fort for mig och jag tappar ord. Ska forsoka ta det lugnt nar jag pratar tror att det kommer ga battre da..

Idag har jag hangt lite vid nagra klippor och solat. Jag var dar i tre timmar bara for det var helt molningt men tror att jag fick lite farg anda. Nu ska vi ata middag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0