Las Vegas here we come!

Vi gick inte ut i Down town igar vi var alla trotta sa vi stannade hemma. Christina fargade min utvaxt och det blev bra. Lite sma rott bara men om jag tar pa torr schampoo sa synns det inte. Nu sitter jag pa biblioteket i Christinas skola och later tiden ga.. Om tre timmar slutar hon och da drar vi till Las Vegas!! Det ska bli sa himla kul! Ska ta mycket bilder sa jag vantar med att lagga in bilder tills pa sondag eller mandag. Da har ni lite roliga bilder att titta pa :)

Maste bara papeka en sak och det ar att jag visste inte att amerikaner alskade mexikansk mat sa mycket som de gor. De ater de typ hela tiden.. Jag ar dock inget fan av det alls faktiskt men man har ju fatt lov att pina i sig det eftersom det ar det alla andra vill ata. De ar typ besatta haha!


Kommentarer
Postat av: Frida

Men hallå, mexicanskt,, tacos? Ja tack! Jag kanske ska flytta dit :P haha!



Lägg upp bilder nån gång då, dör ju av nyfikenhet! :)



JAG VILL OCKSÅ! Avis på dej ju! Njut av livet i Las Vegas nu! Awesome!



Du måste berätta allt sen! WOW alltså! <3

2009-09-28 @ 12:53:03
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0