Onsdag

Vaknade på jätte bra humör imorse, hade för en gång skull sovit ut. Dagen började med personalmöte och det gick väldigt bra, alla verkade förstående men om jag ska vara ärlig tror jag inte att det kommer ske någon förändring. Jag hoppas verkligen att det blir det men aa vi får se. Efter det var det tusen saker som behövdes göra, kom ingen vart på dam vilket stressar mig otroligt mycket stannade till och med kvar två timmar efter jobbet och fixade.

Pratade med regionskommunikatören idag och hon sa att jag måste lära mig att ta en sak i taget och att det inte är mitt jobb att vara överallt och se till att allt funkar. Det är lättare sagt än gjort. Vet inte hur jag ska klara mig utan Isabel i två veckor i butiken, jag är liksom stressad nu när vi är två som springer runt som galningar och försöker se till att allt blir gjort. Då kommer jag vara själv.

Imorgon kommer min mentor och ska kolla hur butiken ser ut, hoppas att det går bra. Jag tycker att det ser bra ut, får hoppas att hon också gör det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0