Tisdag

Igår blev det inga inlägg, jobbade halv nio till fyra och efter det åkte jag hem och lagade mat. Tvättade bort sminket, borstade tänderna och la mig i sängen redan vid sju tiden på kvällen. Men jag somnade inte förrän vid halv elva.

Låg och tittade på dokumentären om "octomom", det var helt sjukt hon hade fjorton barn (åtta bebisar och sex stycken från två års åldern till åtta år). Hon verkade faktiskt vara väldigt konstigt hon hade för det första varken jobb eller utbildning och bodde från början med sin mamma med de sex första barnen. När hon fick åttlingarna flyttade hon in i ett eget hus med alla barnen. Det var total kaos hela tiden i det där huset, det var hur många fotografer som helst som stod utanför hennes hus hela tiden och hennes mamma var bara elak mot henne. Förstår inte varför hon har satt sig i den där situationen, det var lite synd om henne faktiskt.


- Jag har förstör mitt och mina barns liv, säger hon i dokumentären. Hur tänkte jag? Vad ska jag ta mig till? Jag kan inte ångra mig för barnen är redan här och jag älskar dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0