Idol..

Nu börjar Idol det ska bli så kul att se det! Har laddat upp med en stor chokladkaka, varm oboy och goda mackor.. Jag och Magnus var precis och handlade mat för veckan vi ska börja med något som heter LCHF då får man inte äta kolhydrater, socker och mjöl, jag ska inte vara stenhård på det men han ska. När det gäller mat ska jag vara noga med det men jag tänker inte ge upp min choklad iallafall inte ikväll.

Nu är det bara 10 dagar kvar tills jag åker till San Diego och hälsar på Christina. Det ska bli så kul!! Saknar henne hur mycket som helst just nu.. Fick förresten ett sms av henne för någon dag sedan, hon har förlovat sig. Är jätte glad för hennes skull och jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för dem!


en gammal gammal bild :)


Kommentarer
Postat av: Frida

Nejmenoj, här va du ju på g :D Wiho! Kul att du bloggar igen :) Ååh jag vill också åka till USA! Fan va spännande!

2009-09-09 @ 14:17:12
URL: http://fridasfantastiskaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0